Kopřivničtí motorkáři
partička kamarádů z Kopřivnice a okolí, fotky z různých výletů a cestování
úvod, aktuální akce | starší akce | my a naše stroje | navštívené místa

základem našeho znaku je orlice používaná u nás již za doby Rakouska-Uherska
Kopřivničtí motorkáři

starší akce
Na tuto stránku přesouvám z titulní strany starší akce. Něco jsou naše akce, něco akce jiných motorkářů, prostě reportáže, cestopisy, nebo jen fotky z různých srazů nebo akcí.

Řada z nás toho zažila více, než je tady na těchto fotkách a bylo by dobré to tu časem přidat. Dá se ale říct, že kromě jednoho roku (asi 1994) byly pilířem všech naších moto akcí srpnové vícedenní vyjížďky zakončené na GP Brno, později přejmenované na MotoGP Brno. Navíc někteří z nás vyrazili na mašinách dál, ať už kdysi na Pionýrech na Vysočinu a nebo později na velkých motorkách do Chorvatska, Francie, do Alp a nebo po pobřeží Středozemního moře. Chce to čas a chuť, ty fotky najít, naskenovat, přidat sem a něco o tom napsat...

20.12.2008 oslavili jsme 100.000 návštev
Tento den jsem šli do hospůdky a byl jsem úplně překvapen, když mi ostatní začali přát a předali pěkný dárek... Nechápal jsem. A prý jestli fakt nevím, k čemu. Nevěděl jsem. A že to mám k výročí 100 tisíc návštěv těchto stránek :-) za to, že se o ně starám. No to jsem fakt nečekal :-) Tekutý dárek jsme hned načli a kovový, model čopra, jsem si vystavil doma, jako vzpomínku na toto překvapení...
Jinank tyto stránky jsem zprovoznil v září 2005 a nyní tu je návštěv.
11.11.2008 klikni projížďka na Slovensko
zase jsme si řekli, že je možná poslední pěkný den :-) a vyjeli jsme
27.10.2008 klikni Třemešná, Osoblažsko a Polsko
Na poslední chvíli jsme se domluvili a jeli jsme se tento chladný podzimní den trošku projet. Pavel, Dalibor a Roman.
25.10.2008 klikni Moty si koupil Fazer 1000
Po velké cestovní FJR si Moty pořídil menšího a hlavně svižnějšího Fazera, Beátu. A hned na druhý den se jeli s Pavlem projet po okolí.
11.10.2008 klikni Dlouhé Stráně
śezóna ještě nekončí, předpověď počasí byla super, tak jsme vyrazili do Jeseníků na Dlouhé Stráně, na náš asi nejhezčí letošní jednodenní výlet
13.8.2008
5 dnů
klikni MotoGP Brno 2008, výlet Šumava
Letos jsme si před Brnem vybrali Jižní Čechy, Šumavu jsme objeli dokola a navštívili pár míst, hrad Kámen s muzem motocyklů, ale i prohlídky elektráren Temelín a Dukovany.
6.8.2008 klikni Yamaha Den Brno
trochu se zpožděním... fotky z minulého léta
31.7.2008
klikni Julské Alpy, aneb vabank s deštěm
Jára a Roman se vydali na 4-denní výlet do Julských Alp, po bočních cestách přes sedla v Rakouských Alpách, přes Itálii a kousek kolem moře do Slovinska. Řeka Soča a Triglavský národní park.
29.7.2008 klikni Velká Javořina
Dalibor s Věrkou si udělali výlet na jižní Moravu a na kopec Velká Javořina.
30.4.2008
11 dnů
klikni Turecko route 2008
Jak jsme vyjeli v osmi lidech, ve čtyřech chtěli projet kus Turecka a nakonec se to povedlo jenom dvěma...
květen 2008 klikni Petrův výlet do Řecka
Během květnového výletu do Turecka (viz Motyho cestopis Turecko route 2008) se v Bulharsku odpojil Petr a projel se do Řecka. Teď si můžete prohlédnout jeho fotky.
30.4.2008
4 dny
klikni Rumunsko, Ukrajina, Slovensko...
jak 4 motorkáři jeli doprovodit skupina A (jedoucí do Turecka) v Rumunsku se odpojili a vzali to v pohodě přes Ukrajinu a Slovensko nazpět
23.2.2008 klikni pár fotek od Hanky
Tento únorový víkend vyletěly teploty hodně vysoko, až 15-17°C a tak vyjelo hodně motorkářů. Pár se jich zastavilo i v Bílovci...
14-18.9.2007
5 dnů
klikni Dukla, Zemplínská Šírava, Maďarsko a Rumunsko
Naše třetí letošní společná jízda, Vysoké Tatry, Dukla, Zemplínská Šírava, na skok do Rumunska, maďarské lázně Miskolc, Slovenský ráj, Harmanec,... prostě 5 fajných dní
16.8.2007
klikni přes Čechy vstříc na MotoGP Brno
V těchto dnech jsme jeli naší největší tradiční akci, letos s rekordní účastní 6 motorkářů, +2 doprovod autem. Cestou jsme navštívili několik zajímavých míst po Čechách.
3.8.2007
3 dny
klikni Motonálet Nikolčice
Marek vyrazil s Marcelou na motosraz do Nikolčic a pěkně si to tam užili. A taky o tom napsal pár řádků a něco nafotil mobilem.
21.7.2007
8 dnů
klikni Julské Alpy, Chorvatsko, Bosna
Jak jsme s Adelkou vyrazili na naši první moto dovolenou a pěkně se projeli: Rakousko, Julské Alpy z Itálie, Istrie, v Chorvatsku po pobřeží, pak Plitvice, Bosna, Balaton a Senec.
21.7.2007 klikni 2. ročník setkání pod Trúbou
Akce pro veterány auta i motorky, pravidelně se účastní náš kamarád Jirka se svou Tatra 603-2 B5 Marathon de la Route. Článek, výsledovka a fotky.
22.7.2007 klikni SBK Brno
Pavel, Jára a Ríša se jeli podívat na Superbiky do Brna a zde je pár fotek.
7-11.6.2007 klikni Alpy, GrossGlockner a Cortina
Naší letošní největší akce, 5-denní výletu do Alp, projížďka od východu k Zell am See, Grossglockner a Cortina v Itálii. Návrat přes Maďarsko. Ccestopis, 3 fotoalba, i mapky, kudy jsme jeli.
15.5.2007 klikni Honda den Brno
letos jsme vyrazili do Brna ve velkém počtu, 7 lidí na 4 mašinách. Počasí vyšlo jako minulý rok, pojezdili jsme zasucha, užili si to a odpoledne jeli v dešti nazpět.
8.5.2007 klikni Suzuki den Brno
Na tuto akci se z nás vydal jenom Ondra a o akci napsal pár řádků a přivazl pár fotek.
7.5.2007 klikni vyjížďka PL a SK - Orava a termál Kalameny
na poslední chvíli jsme se domluvili a jeli jsme se projet na jeden kopec v Polsku a vykoupat se v jednom termálním pramenu na Slovensku
8.4.2007 klikni Kružberk
výlet na Kružberk, Milan s Marcelou a Pavel
10.3.2007 klikni čtyřkolky ve Štramberku
Milan přišel s nápadem že by jsme mohli prubnout čtyřkolky ve Štramberku, tak jsme tam vyrazili. Pojezdili jsme asi hoďku a na závěr jeden z nás tu jednu převrátil ;-)
12.10.2006 klikni Tatry a Harmanec
Tak jsme si udělali takovou delší celodenní projížďku, do Vysokých a Nízkých Tater a zpět přes Harmanec
23.9.2006 klikni Tajný závod Highland Run, Vysočina
Po Tajném závodě v Ostravě jsem se rozhodl zúčastnit se dalšího tajného závodu, tentokrát na Vysočině. Dojeli jsme tam přímo z Alp.
21.-22.9. 2006
čt-pá
klikni Alpy, Mariazell
První dva dny z našeho 4-denního výletu jsme projeli východní část Alp, přes Mariazell. Krásné cesty, pekná příroda, hezký zážitek
17.-20.8. 2006 klikni MotoGP Brno
Čtyřdenní výlet do Brna, tenis, fotbálek, zapíjení, projížďka, motokáry a hlavně v neděli závod MotoGP na Masarykově okruhu
23.7.2006 klikni Superbikes Brno
Vůbec poprvé jsme se vydali na brňenský okruh na závod v sérii Superbikes.
2.7.2006 klikni MotoGP - Donington Park (UK)
Dva z našich motorkářů, Pavel a Petr, kteří byli zrovna v Anglii (na motorce ne), se rozhodli nasát atmosféru místní velké ceny MotoGP.
30.5.2006 klikni Brno Honda den
Vydali jsme se v ramci Honda dni na Masarykův okruh, kamarádi již poněkolikáté a já poprvé. Bylo to skvělé, už jen ta možnost si zajezdit někde, kde jezdí Rossi...
konec
dubna
2006
klikni klikni 2 nové mašiny!
Pěkně se to rozšouplo, nejdříve si Jára pořídil novou Hondu Varadero a hned v zápětí Petr Suzuki SV 1000 S. Hned tu máme trošku přelitrováno :-)
neděle 18.9.2005 klikni vyjížďka do Jeseníků na Dlouhé stráně
Původně jsmě měli jet v počtu 6 lidí na třech mašinách, ale nakonec Mara s Marcelou a já s Aničkou jsme to vzdali kvůli zimě (ráno 6°C, pak 14 až 16°C, studený vítr) a nejistému počasí. Jen Milan s Marcelou na VFR nevyměkli a jeli. Nevzali to vrchem přes Opavu, ale spodem přes Olomouc. Odměnou jim byla prohlídka elektrárny s průvodcem, možnost vyjet na mašině k horní nádrži a pěkný výhled po okolí, z výšky nad 1400 m.n.m..
25. až 28.8.2005 klikni vyjížďka na GP Brno
O tomto roce ještě nebyl napsán článek... Každopádně na mašinách z Kopřivnice vyjeli Jára a Mara a vzali sebou Romana. Petr dorazil přímo na Slovensko (ale autem). Druhá várka na mašinách se připojila až v sobotu přímo v Brně.
4.-14.8.2005 klikni St.Tropez, Francie 2005
Pavel s Ivanou jeli na VFR800 přes Rakousko, Slovinsko a Itálii do Francie, až do St.Tropez
19. až 22.8.2004 klikni vyjížďka na GP Brno
Tradiční 4-denní vyjížďka, ale s netradiční trasou, tentokrát přes Ostravu, Opavu a přes Jeseníky do Šumperku, kde jsme na 2 dny zaparkovali. Celou trasu jely 3 mašiny, 2x CBR600 a jedna Jawa350. V sobotu dorazil Pavel na svém novém VFR a Jirka na Jawě.
červen 2004 klikni dovolená Chorvatsko
Jára a Milan (oba dva měli CBR600) jeli na dovolenou do Baško Polje. Cestou tam to vzali přes Slovensko, Maďarsko a Slovinsko. V Chorvatsku neleželi jen u vody, ale jezdili na výlety po okolí...
4.5.2004 klikni Honda den, Masarykův okruh, Brno
Jára s Milanem se vydali zdokonalit se na okruh, Jára už poněkolikáte.
14. až 17.8.2003 klikni vyjížďka na GP Brno
Klasická trasa: Senec, jižní Morava, Brno, asi 3 mašiny... jo a taky to byl ročník, kdy se Petr při pozdním příjezdu ve čtvrtek od Malacek kdesi v lese vytřískal a asi hodinu tahal mašinu z lesa :-)
asi rok 2003 Monako a Itálie
Teď nevím kdy to bylo, ale mezi nejdelší cesty od nás patří ještě tato - Jára na CBR600 a Petr na SV650 podnikli před pár lety cestu přes Německo, přes Alpy (myslím že přes Švýcarské), pak na jih Francie, přes Monako, Itálii a pak nějak nazpět, asi přes Rakousko.
[chystá se článek a fotky...]
22. až 25.8.2002 klikni vyjížďka na GP Brno
Celkem 5 mašin (2x CBR600, SV650 a 2x Jawa350) a doprovod autem, trasa Kopřivnice, Senec, jižní Morava a samozřejmě Brno. Tento rok se proslavil Mara, který měl bouračku, při níž se mu nic nestalo :-)
srpen 1996 klikni výlet kolem ČR a na GP Brno
Šestidenní výlet ve třech lidech na zcela rozdílných strojích kolem republiky zakončený na GP v Brně.
1995 jízda na GP Brno
Roman koupil svou legendární Jawu350 a jel s Járou po trase Brno, Vranov, Třeboň, Hluboká, Boskovice a Helfštýn
1994 jízda na GP Brno
Roman jel na historickém Nortonu
hodně dávno klikni trošku naší historie...