Kopřivničtí motorkáři
partička kamarádů z Kopřivnice a okolí, fotky z různých výletů a cestování
úvod, aktuální akce | starší akce | my a naše stroje | navštívené místa

Kavkaz
úterý 26.4. - neděle 15.5.2016

Jára - Honda TA600 z 90.let, Moty - Yamaha XT600 asi stejně stará
trasa Polsko, Bělorusko, Rusko, Gruzie, Azerbajždán, Arménie a zpátky přes Gruzii a Turecko domů

Toto je pouze výpis zpráv během cesty a pár fotek z odjezdu a z výletů. Časem by tu měl být cestopis a celé fotoalbum.

út 26.4.2016 - po 14.hodině vyjeli Jára s Motym od Ostravy s tím, že do večera chtěli dojet přes Polsko na hranici s Běloruskem, směrem na Brest fotky z odjezdu
st 27.4. - 18,45 sms: Počasí hezké, 13°C. Právě trčíme už 1,5h na ruské hranici.
čt 28.4. - 13,34 sms: Zdar, Kursk dobyt bez odporu! :-) Je tu hezky, teplo, zrána chvíli v dešti a v poledne jedna přeháňka. Památník bitvy u Kurska pěkný. Lidi v Rusku příjemní.
pá 29.4. - 19,20 sms: Zdar, jsme 120 km před Stalingradem, dáme si den volna.

so 30.4. - 10,26 sms: Jsme zde (ve Stalingradu), předpověď nelhala. Takže pěkné počasí. Prohlídka památníku Matka Vlast a města. Večer nám poslal Moty mail: Báječně teplo, památníky jako prase, nejde popsat jak je to obrovské, jsme v hotelu po večeři a jdeme pomalu spát, ráno chceme brzy vyjet ať můžeme zítra spát na pobřeží Kaspického moře.
ne 1.5. - 19,02 sms: Jsme u Kaspiku, včera do Stalingradu asi 140, pak procházka městem, hotel, spánek, dnes 656 km město Kočubej, zítra Groznyj a hurá do Gruzie Kavkaz

po 2.5. - 18,53 mail: Zdar všem z Gruzie, na hranicích opět drbačka od oficíra, ale tady je to tu neskutečné, přijde mi to jako malý Himálaj, všude motorkari, batůžkáři, jeepáři, bikeři a horolezci. Fakt super. Jinak dnes jsme byli v Groznem a to je zase taková alá Dubaj, úžasné město, koukali jsem s otevřenou hubou. Čečna sama o sobě moc hezká, úplně jiná než Dagestán, má takové menší pahorky cca do 500 m, pak ale taky Kavkaz byl vidět, jen nevím jestli to patři k Čečně. Naproti tomu Dagestán taková lehce zvlněná krajina s pastvinami, s keříky, výška po kolena a tráva nad kotníky naproti tomu Kalmykia před Dag ta je prý jako Mongolsko dle Járy, jen s asfaltovými cestami a ta se moc líbila mě všude roviny nebo jen takové vlnky krajiny, sem tam vidět písečný přesyp a spousta pastevců s ovcemi, krávami a koňmi nebo kozami.
út 3.5. - 18,14 mail: Zdar, takže opět nádherný pozdrav z Gruzie, neskutečně jsem si užil off-road, panenska příroda, brody, prostě neskutečný luxus. Ráno chceme vyrazit brzy a skončit v Azeru u nějakého jezera. Moty
st 4.5. - 18,52 mail: Zdar, jsem u města Seki v Azerbajdžánu, hranice ok, okolí boží, jinak oproti Gruzii hodně bohatší.
čt 5.5. - žádná zpráva, ale chtěli po Azerbajdžánu jet do Arménie a nebo přes Gruzii, přes nějaké kláštěry v horách
pá 6.5. - jsou prý v Arménii, u jezera Sevan

so 7.5. - 19,36 sms: Dnes jsme jeli od jezera Sevan (v Arménii) do Vardzia (horský klášter v Gruzii), až uvidíte fotky tak budete čumět, 60 km kaňonem...
ne 8.5. - 20,05 sms: Dnes skvělá jízda po jihozápadní Gruzii, zítra chceme být už v Turecku.
út 10.5. - 11,48 sms: Jsem 100 km před Istanbulem, Moty
čt 12.5. - oba se vrací zvlášť, Moty je už u Komárna a Jára na Srbské hranici
pá 13.5. - 11,36 sms: Ahoj, tak jsem po 18 dnech, 8500km a miliónech zážitků zpátky, vše ok. Moty
ne 15.5. - sms: Zdar, dorazil jsem dnes po obědě domů, včera termál v Sládkovičovu. Jára